(Önemlidir) TUBİTAK Bilim Projeleri E-İmza Talepleri
Sayın Yetkili
Okulunuzda/Kurumunuzda görev yapan ve TUBİTAK Projelerine Başvuran Öğretmenlerin E-İmza Talepleri ile ilgili olarak aşağıdaki hususlar doğrultusunda hareket etmeleri gerekmektedir.
1. 25 Aralık´ta sonuçlar TÜBİTAK tarafından açıklanacak. E-imzaların yetişmesi açısından şöyle bir program öneriyoruz..
05 Kasım 2017 tarihine kadar kiziltepe47@meb.gov.tr adresine ekli liste doldurulup gönderilecek.
4. Kişiler ödemeleri yapmasınlar, 25 ARALIK 2017 tarihine kadar beklesinler.
5. Başvuruları onaylanan kişiler ödemesini 25 Aralık´tan sonra yapsınlar.
6. Kamusm de formları önceden onlara ulaştığı için, ödemeleri gelir gelmez kişilerin sertifikalarını üretip gönderir. Kurye tarafını da hızlandırabilecekler..
Bilgilerinize ve projeye başvuran (e-imza talebi olan) tüm öğretmen bilgilerinin ekli forma işlenip en geç 05 Kasım 2017 tarihine kadar kiziltepe47@meb.gov.tr adresine gönderilmesi gerekmektedir. Daha sonra ve parça parça gönderilen listeler dikkate alınmayacaktır.
Bilgi için:
Mehmet Emin BOYNUKARA
Bilgi İşlem Servisi
Programcı
EK LİSTE
/meb_iys_dosyalar/2017_10/30092220_e-imza-BASVURU_LISTESI-1.xls