MARDİN KIZILTEPE İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

FATİH PROJESİ 3. FAZ ETKİLEŞİMLİ TAHTA İHTİYAÇLARI KONTROL LİSTELERİ

 

 

Sayın Yetkili;

 

FATİH PROJESİ 3. Faz çalışmaları kapsamında hazırlanan, ilinize ait Etkileşimli Tahta ihtiyaçlarına dair liste ekte sunulmuştur. İlgili listeler Eylül 2016 itibariyle MEBBİS/ Devlet Kurumları Modülde aktif bulunan kurumlardan hareketle hazırlanmıştır.

 

İhtiyaç tespit çalışmaları öncesinde sizlerden Veri Toplama Modülü vasıtasıyla ihtiyaç talepleriniz alınmış; talep yapmayan kurumların mevcut ET durumları incelenmiş, derslik sayısı vs. durumları baz alınarak tahmini tespitler tarafımızca yapılmıştır.

 

Bu çalışmalar sonrası ilinizde dönüşümler kapsamında okul bina yıkımları/taşınması/ kapatılması gibi işlemler gerçekleşmiş; konuya dair kurumların doğru tespiti, illerimizden gelen güncelleme talepleri vs. gibi durumlar göz önünde bulundurularak ihtiyaç listelerinin tarafınızca kontrol/güncelleme/ onay amacı ile çalışma başlatılmıştır. İlgili çalışmanın aşağıdaki açıklama ve esaslar doğrultusunda en geç 27/07/2017 Perşembe günü mesai bitimine kadar mahmutsemen@gmail.com adresine gönderilmesi, değişiklik bildirmeyenlerin bilgileri tablodaki gibi kalarak kesinleşecektir.

 

AÇIKLAMA VE ESASLAR

 

Listedeki “Kurumdan Gelen Talep “ bölümü, veri toplama modülüne veri girişiyle talep bildiren kurumların durumunu yansıtmaktadır.

 

“Tespit Edilen İhtiyaç” bölümü ise bütün verilerin değerlendirilmesi sonrası tarafımızca kuruma verilmesi planlanan toplam ET sayılarını göstermektedir.

 

 

Aynı binayı kullanan kurumların durum tespitlerinde bina sahibi kurumlar ve MEİS Modülüne giriş yaptıkları bilgiler üzerinden planlamalar yapılmıştır. Yani bina sahibi kurum bu listelerde mevcut ancak aynı binada misafir görünen ve MEBBİS’ te ayrı bir kurum olarak bulunan ikinci kurumlar yansıtılmamıştır.

 

 

Yapılacak işlemler:

 

 

1-Bilgilerin kontrol edilmesi, fazla ya da eksik görülen ET sayılarının tarafınızca değiştirilmesi uygun görülmektedir. İhtiyaç Tespitlerinin, ET Keşif Yönergesine uygun olarak ve kamu kaynağının gereksiz kullanılmasına engel olacak şekilde yapılması önem teşkil etmektedir. ( Değişiklik yaptığınız alanlardaki yazı rengini kırmızı olarak seçmeniz gerekmektedir.)

 

 

2-İlinizde 3. FAZ kapsamında ihtiyaç bildiren ancak diğer kurumlarınızdan ihtiyaç fazlası çıkan ( kapanma/dönüşüm vs. ile) ET’ lerin taşıma/nakil sonrası ihtiyaç durumu kapanan okullarınızın listeden tamamen çıkarılması.

 

 

3- Listede olmayan kurumlarınızı listenin en altına olacak şekilde, kuruma dair bilgileri ve ET talep kısımlarını tam ve eksiksiz olarak işleyiniz. ( Bu bilgilerin tamamının listenin en altında ve yazı renginin kırmızı olarak işlenmesi gerekmektedir.)

 

 

4- Listelerde binası ve bilgileri aynı olan ancak isim değişikliği yapılan kurum varsa yeni bilgilerinin eskiler yerine işlenmesi.

 

 

5- Bütün kurumlarınız için “ Altyapı Durumu ” alanının kontrol edilerek ilgili alana yalnızca “ VAR “ ya da “ YOK “ şeklinde veri girişi yapılması. ( Bu kısımda renklendirmeye gerek yok.)

 

 

Not: Tablo düzeninin kesinlikle bozulmaması ve yazı tipi, büyük-küçük harf düzenine dikkat edilmesi önem arz etmektedir.

 

/meb_iys_dosyalar/2017_07/27114047_mardin.xlsx

 

 

 

 

Sanayi Mahallesi İpekyolu Caddesi No 7B 47400 Mardin Kızıltepe Email kiziltepe47ETmeb.gov.tr - 0482 312 10 20// 0482 312 19 64 //

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.